dimarts, 26 de gener del 2010

L'art del segle XX

Aquest any a l'àrea de plàstica ens estem centrant en l'Art del segle XX.

Estem treballant diferents moviments artístics com el fauvisme o el surrealisme i artistes relacionats amb aquests, com Henri Matisse, André Derain, Salvador Dalí i molts altres...

Hem realitzat retrats dels companys seguint les tècniques que feien servir Matisse i Derain, que utilitzaven els colors complementaris del cercle cromàtic. Colors vius, sense barreges.


Per treballar el surrealisme hem començat a analitzar un dels quadres més famosos de salvador Dalí que és "La persistència de la memòria" i passarem algunes de les sessions següents estudiant coses sobre la seva vida i obres.

1 comentari:

CLAUDIA ha dit...

M'agradat molt que tornessiu a obrir el blog sobretot m'agradat ho del salvador Dalí.I m'agradat mol ho de fer un mural de salvador Dali emb va costar una mica aprendrem la seva biografia...Però ho important va ser el treball en equip.Gràcies per tot Dolors.
Bueno m'en vaig dew
PETONETS!!!*